Het schiet op! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Jolanda Muhlenbaumer - WaarBenJij.nu Het schiet op! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Jolanda Muhlenbaumer - WaarBenJij.nu

Het schiet op!

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

13 Juli 2014 | Nederland, Enschede

Maanden van tevoren ben je er al mee bezig en nu is het dan bijna zo ver. Over 6 dagen vertrekken we met ons vieren richting Thailand. Terwijl Ton nog een paar dagen moet werken op de Noordzee slaat bij mij al enigzins de vakantiestress toe. Volgens mij echt iets wat vrouwen eigen is. Want terwijl ik onder het onder het eten aan de jongens vroeg welke schoenen ze meenamen kreeg ik het nuchtere antwoord; Mam, een tandenborstel, wat onderbroeken en wat kleren meer hebben we niet nodig! Dat ligt bij vrouwen toch wat anders. Want ja eigenlijk gaan we wel een soort van backpacken en dan moet je niet teveel meenemen. Dat wordt nog lastig voor mij maar gelukkig heb ik nog een paar dagen om daar over na te denken. Ondertussen leg ik de dingen die meemoeten al klaar.
* internationaal bewijs van inenting= check
* duiklogboeken = check
* paspoorten= nog 1 te weinig
* reisgidsen= check
* plattegrond Bangkok = check
* vliegtickets= check

Eigenlijk zijn dit de makeelijker dingen, inpakken doen we vrijdag dan maar want dat is de latigste klus!





  • 13 Juli 2014 - 22:36

    Danielle:

    Oh kleding inpakken vind ik ook altijd het lastigste. Maar dan kan ik nog eens een hele lading meenemen in de sleurhut. Maar ook al ga je op kamp of een weekendje weg, het blijft het lastigst. En dan hebben we het nog niet eens over jou, die maar een rugzakje vol mag meenemen en een paar weken naar de andere kant van de wereld reist.

    Succes nog even met de laatste voorbereidingen.

    Mijn zusje is is vandaag goed aangekomen.

    Groetjes Danielle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

Actief sinds 09 Juni 2014
Verslag gelezen: 715
Totaal aantal bezoekers 1779

Voorgaande reizen:

19 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

Onze Thailandreis

Landen bezocht: